zaterdag 8 november 2014

Eline De Munck lanceert eigen brillenlijn

Eline De Munck lanceert eigen brillenlijn

Eline De Munck, JIM-gezicht en notoir brillendrager, pakt binnenkort uit met haar eigen brillencollectie. Dat schrijft Het Laatste Nieuws donderdag.

De JIM-vj verscheen de voorbije jaren nooit op het scherm zonder een opvallende bril op haar neus, al blijkt het steeds lastiger om die monturen te vinden. ‘Ik vind steeds minder mijn gading in het huidige brillenaanbod, dus ben ik dan maar aan mijn eigen collectie begonnen’, aldus De Munck in Het Laatste Nieuws.

Een onderneming die niet zonder financiële risico’s is, zo blijkt: ‘Ik sta zelf in voor het ontwerp en de productie. Dat zijn financiële inspanningen die kunnen tellen, maar ik ga er helemaal voor’.

De collectie wordt begin 2015 verwacht en kreeg de naam Odette-Lunettes, naar het hondje van De Munck.

Eline De Munck ontwerpt eigen brillenlijn

Wie Eline De Munck zegt, zegt opvallende brillen. En toch vond de vrouw de laatste tijd alsmaar minder haar gading in het aanbod. Dus besloot ze maar zelf een eigen brillenlijn te ontwerpen.

Meteen een gigantische financiële inspanning voor de jonge presentatrice, want ze gaat niet in zee met een groot merk. ‘Ik sta zelf in voor het ontwerp en de productie. Dat zijn financiële inspanningen die kunnen tellen, maar ik ga er helemaal voor’, aldus De Munck in Het Laatste Nieuws.

De brillenlijn krijgt de naam ‘Odette-Lunettes’ mee, een verwijzing naar De Muncks hondje.

Zo ziet Eline De Munck er echt uit na het sporten

U kent ze wel, de onberispelijke sexy plaatjes die beroemdheden online zwieren net nadat ze gesport hebben. Voor Eline De Munck hoeft die tralala echter niet, de rauwe waarheid volstaat. En dus plaatste ze een foto op haar Instagramprofiel waarop ze er behoorlijk afgepeigerd uitziet, inclusief rood hoofd en uitgelopen mascara.

"Mensen die prachtige selfies nemen na het sporten: ik geloof daar niet in... Ik zie er namelijk zo uit na het sporten!!! #EatThisHotties!", schreef de JIM-presentatrice erbij. Tussen de vele lovende reacties door liet ook collega-BV Hanne Troonbeeckx haar bewondering blijken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten